Chwila ciszy....

Witam wszystkich po dość długiej przerwie, którym mój blog przypadł do gustu. Cieszę się niezmiernie z pozytywnych opinii na jego temat. Dziękuję Wam wszystkim za to serdecznie.
Prawie rok temu powziąłem zamiar stworzenia miejsca, które skupiałoby muzykę nadal mocno niszowych gatunków, dla większości muzycznych fascynatów pozostających zagadką. Myślę, że się nie przeliczyłem i ten blog jest na to dowodem. Po dość długiej przerwie postanowiłem znów poświęcić mu więcej czasu. Kryzys raczej minął (przynajmniej na dzień dzisiejszy:)). Powstały nowe bandy, nagrano nowe płyty i jak to się mówi - nowy rok, nowe szanse, zamierzam właśnie w dalszym ciągu przedstawiać Wam nieznane szerzej zespoły moich ulubionych gatunków. Jakich? Wystarczy spojrzeć na liczby określające poszczególne nurty.

Drugą sprawą możliwe, że dość kłopotliwą będzie przesiadka na inny host plików. Dotychczasowy odmawia posłuszeństwa:) Nie wiem co jest tego przyczyną, ale nie jestem w stanie uploadować prawie żadnych archiwów. Jeśli już się uda to trwa to wieczność. Wybór padł na Hotfile. Nie jest to wymarzony serwer do zamieszczania plików, lecz jest dość popularny. Mam nadzieje, że nie spowoduje to większych problemów. Kilka najbliższych postów może być jeszcze pod starym hostem, lecz w ciągu kilku dni nastąpi całkowita przesiadka na Hotfile

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

welcome back! pls english in the future! your blog is number 1!!

love it!
archiv.

Prześlij komentarz