Hearts Of Atlantis - Promo [2009]



Hearts Of Atlantis to rosyjskie trio na które trafiłem niedawno, lecz muzyka którą prezentuje zespół na długo pozostanie w mojej pamięci. Materiał bardzo trudny do zdobycia dostałem dzięki wielkiej uprzejmości jednego z członków zespołu (pozdrawiam Vitalii). Czterdzieści minut jak materiał promo to dosyć sporo, choć to tylko cztery numery. Każda z poszczególnych kompozycji to rewelacyjne i wysoce zróżnicowane kawałki. Jestem już chyba w takim stadium rozwoju muzycznego, kiedy mogę powiedzieć, że słyszałem już bardzo dużo post metalowych zespołów i bardzo rzadko występuje w moim przypadku doświadczenie dreszczy przebiegających od stóp po sam czubek głowy. Ten zespół przypomniał mi w cudowny sposób to uczucie, dostarczając wspaniałych chwil muzycznego upojenia i post metalowego spełnienia. W tych czterech długich utworach znalazłem wszystko to, czego w takiej formie ekspresji szukałem. Nieszablonowe podejście do kompozycji numerów, dźwięki targające emocjami czy melancholia mieszająca się w jednym kotle z absolutną wściekłością to tylko niewielka część tego czego doświadczymy podczas obcowania z tym materiałem. Jeśli natomiast miałbym obstawiać swojego faworyta pośród poszczególnych numerów, to zdecydowanie jest to utwór zatytułowany Lost. Jestem absolutnie przekonany, że inne słowo nie odzwierciedliłoby w pełni eksplozji emocjonalnie namalowanych obrazów jakie przed słuchaczem rozpościera ten genialny numer. Połączenie ciszy z agresywną ekspresją w pewien sposób jest zwierciadłem mojej duszy, i dlatego właśnie utwór ten przemawia do mnie najsilniej. Czterdzieści minut niesamowitej pasji, energii i ekspresji obok której nie można przejść obojętnie.
Absolutna rekomendacja!

Tracklist:
01. Improvisation 17:44
02. Lost 7:53
03. Sirens 5:55
04. Untitled 10:04

Myspace

Hearts Of Atlantis - Promo download

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetna recenzja.
A czy tak niesamowite jak piszesz to się zobaczy ;)

Prześlij komentarz